حرف های بزرگان از زبان خودشان

noroz

سلامی به گرمای بهار ۹۵

رسانه آیتی سلام سال نو را تبریک میگوید و برای تمامی هموطنان ایرانی مخصوصا وبمستران عزیز سالی سرشار از آرامش، شادی، زیبایی و لبخند را آرزومند است. عید آمد و نوبت به هدیه دادن رسیده است. عیدی کاربران آیتی سلام چندی قبل توسط شاتل پیش از سال نوروز داده شد، اما هدیه مخصوص آیتی سلام دقیقا چند روز مانده به عید اعلام خواهد شد، که در روزهایی که خوشحال از نو شدن سال هستید، بتوانیم خوشحالیتان را مضاعف کنیم.

امروز با یک بخش جدید از رسانه آی تی سلام همراه شما هستیم، مصاحبه های ویدیویی با بزرگان وب در ایران، ما سعی داریم مدیران موفق و مطرح فعال در حوزه IT در کشور را به تصویر بکشیم! فرقی نمیکند شما مدیر وب سایت باشید یا نویسنده آن، مدیر آی تی باشید یا خواننده اخبار آی تی، صاحب کسب و کار باشید یا در فکر راه اندازی کسب و کار!

همه دوستان ما در این بخش جدید سهیم هستند!

 

توضیحات: برای شرکت در این بخش، کافیست بوسیله موبایل یا دوربین خودتان، یک ویدئوی کوتاه از خودتون تهیه کنید که در آن، علاوه بر معرفی خودتان، کمی از کسب و کارتان بگویید و در انتها، پیام نوروزیتان را برای هموطنان عزیزمان اعلام کنید. در این فیلم قراره چه حرف هایی زده بشه : به طور مثال : من رضا محمدی هستم ۲۱ ساله از شهر اهواز استان خوزستان ، سال نو رو به همه دوستان عزیزم تبریک میگم و امیدوارم سال سرشار از شادی را آغاز کنند ! من تمامی شما را به زندگی سالم و بدون ناراحتی دعوت میکنم پس بیایید همیشه خندان و خوشحال باشیم.

این یک صحبت نمونه بوده و به اینگونه میتوانید برای ما فیلم خود را ارسال کنید.

 

شرایط ارسال :

  1. مدت زمان فیلم می بایست کمتر از ۲ دقیقه باشد.
  2. سایز فیلم بهتر است ۴۸۰p و حجم آن کمتر از … مگابایت باشد.
  3. فیلم ها بعد از تایید در وب سایت قرار خواهند گرفت.

 

جوایز و نحوه برنده شدن :

  1. ویدیو ارسالی شما در قالب یک مطلب در وب سایت قرار خواهد گرفت ، و تیم فنی آی تی سلام برای مطلب نظرسنجی قرار خواهد داد .
  2. بعد از ارسال ویدیو در سایت آی تی سلام یک زمان مشخص خواهد شد که ویدیو شما رای گیری شود.
  3. به ۳ ویدیو برتر که کاربران انتخاب خواهند کرد هدایایی ویژه ای اهدا خواهد شد !

 

اولین هدیه پکیج ویژه زمستانی فریش تم میباشد که ارزش مالی این پکیج ۲/۵۰۰/۰۰۰ هزارتومان بوده اما ما این رو به ۳ نفر اول رایگان اهدا خواهیم کرد.

دومین هدیه مونوپاد ویژه که موبایل امین برای شما قرار داده است که به مبلغ ۱۲۰/۰۰۰ هزارتومان میباشد ، این هم رایگان تقدیم برندگان خواهد شد .

سومین هدیه تندیس یادگاری از طرف تیم اجرایی و اسپانسر ها میباشد که میتواند همیشه در خاطرات شما وجود داشته باشد.

و چهارمین هدیه یک گوشی اسپایدر جی ال ایکس میباشد که قیمت این محصول ۴۹۹/۰۰۰ هزار تومان میباشد.

 

برای رفتن به سایت آی تی سلام و شرکت در رویداد کلیک کنید

 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top